maj 31, 2021
MPIxEvents by MPI Scandinavia
Fra maj 202 åbner MPI Scandinavia op for ansøgninger få et tilskud til events på op til 25.000 kr.
Ansøg her

november 29, 2020
Guide til hybrid og online events
Vil du vide mere om de online muligheder, så kan du finde links, white papers og meget mere her.

Pressemeddelelse: Nye tider kræver nytænkning

MPIxEvents

By: Anne Seeberg | jun 2, 2021

Pressemeddelelse 2. juni 2021

Nye tider kræver nytænkning

Fra maj 2021 åbner MPI Scandinavia op for ansøgninger få et tilskud på mellem 5.000 og 25.000 kr. til både faglige og sociale events. Med den nye eventstrategi, under navnet “MPIxEvents by MPI Scandinavia”, glæder foreningen sig til at se innovative tiltage fra hele branchen.

Med MPIxEvents kommer vi i foreningen til at aktivere vores medlemmers netværk og på den måde få åbnet døren for ny viden og inspiration gennem events, som MPI kan støtte økonomisk. MPIxEvents kommer til at fokus på højne fagligheden. Det skal handle om passioner, ideer og tiltag, der kan give inspiration til andre. Der skal være et element af nytænkning eller en god ide, som MPIs medlemmer kan få gavn af og inspiration fra.

Det er muligt for alle kan søge, men man skal have et medlem eller partner med på sidelinjen. Foreningen ser frem til at se ansøgninger fra leverandører, venues og bureauer, studerende fra eventuddannelser, oplevelsesdesign eller lignende og andre brancheorganisationer, hvor vi har et fælles mål omkring et projekt. Dette er ikke en endelig liste, og der modtages gerne ansøgninger fra andre virksomheder, organisationer eller personer.

Hele bestyrelsen, medlemmer og partnere stilles også til rådighed for at rådgive eller komme med sparring. Visionen for MPIxEvents er fokus på nytænkning, innovation og støtte mindre niche events.

Læs mere på mpix.mpiscandinavia.org og der er allerede nu åbent fort ansøgninger.

Author

anne-seeberg